Rijaliti takmičar Pavao Vladilo vidno je iznerviran ponašanjem Aleksandre Jakšić koja, po njegovim tvrdnjama, previše pije u poslednje vreme. Njih dvoje su započeli žestoku svađu, a sve je započelo Aleksandrinom zamerkom da je Pavao ne štiti dovoljno kada je napadaju ostali takmičari.
- Što se ti ljutiš na mene? Pričaš sa mnom kao da sam neko nebitan - zanimalo je Pavaa.
Niko me ovde nije zaštitio. Jedini koji me je ovde zaštitio jeste Dušan - rekla je Aleksandra.
Kako sam ja mogao da utičem na nešto što je bilo u izolaciji? Ako je Dušan bio tamo, drago mi je što te je zaštitio. Samo ne razumem što si ljuta na mene - rekao je Pavao.
Da si ti uradio nešto pre svega toga, sprečio bi mnoge stvari. Ne, nego si ti sedeo gore i jeo g*vna! Ma beži bre! - vikala je Aleksandra.
Kojim jezikom ti pričaš? Ti lažeš čim zineš i ločeš previše u poslednje vreme. Zato se istresaš na mene! Ponašaš se kao dete od 5 godina! - iznrevirano je rekao Pavao.