Loading..



Jelena Golubović i Đorđe Tomić, žestoko su se sukobili tokom emisije "Upoznajte parove", dok su sumirali utiske sa slave. 
Naime, tokom slave Golubovićeva se žestoko sukobila sa Anđelinom Marjanović - Đinom, pa je Đinina jača polovina pokušala da je odbrani.
- Hajde, u redu da je Đina imala dobru nameru, pozitivnu, ja bih to videla i naravno pustila. Đina je ceo dan govorila: "Sutra kad ti dođu mama i baka ja ću da pričam sa njima", a ceo dan ih juče kune. - rekla je Jelena. 
Đole nije mogao da ćuti, te je u izrevoltiranom i iznerviranom stanju, objasnio kako je bilo. 



- Ne mogu ja ovo da slušam više. Juče puštam i slušam, ali pun mi je k***c više. Sve vreme kada je bila slava, evo možete da pitate Miru Praizović. Sve vreme, Jelena je juče prebacivala. šta god da je stiglo u kuću: "To je moje, to je od moje mame, to je od moje bake, nemojte da dirate". Zamislite vi, da žena za slavu da se tako ponaša. 
Golubovićeva nije mogla da ostane nedorečena, pa se branila. 



- Ja sam rekla da su svi pozvani osim Đine i Đoleta, zato što oni meni je daju produkcijsku hranu. Dok je bila njihova godišnjica, ja ništa njihovo nisam jela zato što su mi zabranili
. - rekla je Jelena. 
Đole se iznervirao, te rekao kako Golubovićeva laže i da to nije istina što ona govori.