Loading..



 Ivania Bajić i Dušan Zdravković, već duže vreme ne prestaju da izlaze iz žiže interesovanja zbog svojih ljubavnih turbolencija. 
Naime, ovom paru je pomrsila konce Slađa Petrušić, ali par je ponovo stao na noge i započeo svoju ljubavnu romansu. 
Dok su razgovarali u dvorištu najluksuznije vile, Bajićeva se nervirala dok je slušala svoju jaču polovinu. 



- Bolje da ništa ne pričaš, samo se nerviram. - 
rekla je Ivania dok je slušala Zdravkovića
- Da ti kažem nešto. Sada sam ja upao u igru koju nisam želeo, j*g. Stani da ti kažem, pogledaj me. Ti, ja te čekam. Jedva čekam da te sačekam, znaš ti to. - rekao joj je Dušan. 
- Nemoj to da radiš. Je l' vidiš da se tresem? - ponavljala je Bajićeva.




- Kunem ti se u život. Znaš koliko te volim? Najviše na svetu. Znam da si spremna na sve. Znam da te ja zanimam, ali ja tebe želim.
 - poručio joj je Zdravković
- Sa takvim ponašanjem me ne zanima ni to. - oštra je bila Ivania. 
- Poljubio sam te. Uh, kako mirišeš, lepoto moja. Vidi kakva si, kao slika. Između nas nije ništa laž i brate obostrana je želja između nas. Ma kakva hemija, voliš me. - rekao je Dušan.  

Ostaje da vidimo da li će ponovo neko da im pomrsi konce ili će biti jači nego ikad.