Tajnoj sobi nalazi se Slađana Petrušić koja je iznela svoje mišljenje o odnosu Pavaa Vladila i Jelene Golubović. Njeno izlaganje je veoma interesantno:
Ali ovo što se dešava između Jelene i Pavlića je jedno pet puta bolje od onoga što se dešava između Milijane i Milojka. Meni je to hit! Kad ja njih gledam na suđenju, pa kada se prepiru hoće li spavati zajedno ili neće, stvarno su mi zanimljivi. Pavao kao neće nju u krevetu, a jednm oko gleda gde se ona nalazi i da li će mu prići ispričala je Slađa i nastavila da prognozira buduće događaje:
Do sada su mi oni stvarno najbolji. To mi je sada broj jedan i volela bih da ta priča traje što duže. Neki su ljubomorni i napadaju Jelenu jer je u centru pažnje. Ko zna šta će se sve tu desiti. Pavao je malo sujetan i povređen mu je ego, ali voli on Jelenu - zaključila je Slađa.
Ona smatra da će u budućnosti biti dosta napada na njih s obzirom da su oni sada tema broj jedan. Misli da Jelena nije psihički dovoljno jaka i da možda neće izdržati do kraja.