Jelenu Ilić, novu takmičarku vile "Parova" žestoko je iznervirao postupak Nemanje Stamatovića Žapca koji se pravio da je uopšte ne poznaje. Ona je, zajedno sa Ivanom, izvređala Žapca.
Sam ćeš sebe da ukanališ! Zaljubićeš se ovde, klošaru jedan! Ja ti dajem šansu, majmune jedan, a ti tako - vikao je Ivan na Žapca.
- Kakav seljak. Ja mu kažem dobro veče a on meni kao odakle se znamo? On mene ne može ni da zna jer nikad ne bih sedela sa takvim ljudima s kojim se ti družiš. Ti si seljačina matora! Ja sam htela da ti prenesem lepe stvari i da se trgneš i da budeš čovek, ali ti si seljačina - podržala je Jelena Ivana.
- Ma pušite k*rac oboje. Ti mene da napadaš? Klošarčino jedna. Jel ste se vi dogovorili da mene zaj*bavate - uzvratio je Žabac.
Njihova svađa se nastavila u dvorištu vile, pa je i obezbeđenje moralo da reaguje kako njihov sukob ne bi eskalirao.