Goruća tema u vili parova postala je cepanje famozne knjige Jelene Goluboić. Ona je dodala da je to veliki zločin, jer su nju roditelji učili da se knjiga nijedna ne cepa, a to su njoj uradili Đina i Đole. 
- Juče sam se zgrozila. Nikada nisam se susrela sa time da neko cepa knjige. Svaka knjiga je svetinja. U to je uloženo dosta truda. Videla sam da su mi pocepali knjigu. Reč je o tome da je Dragana i Nevena uriniraju u krevetu i tu pelenu sam bacila na pod,. Kada sam bacila  na pod, Đina je tu pelenu raširila na sredinu kreveta. To je zloba. Najveći zločin koji se desio zločin u Parovima jeste cepanje knjige. - istakla je Jelena Golubović, na šta je Đole usplahirano reagovao:
- Najveći zločin je taj što je Jelena Golubović poželeli da Đina doživi spontani - dodao je Đole.

- U 33 godine, dama zemunskog asfalta je u stanju da manju nuždu vrši u krevetu, za mene to nije normalno.Nije u stanju da ode do toaleta i da tamo izvrši nuždu - rekla je besno Đina.