Loading..


Milijana Božić, Nemanja Stamatović - Žabac i Milojko Božić, već duše vreme ne prestaju da izlaze iz žiže interesovanja. 
Naime, tokom razgovora u trpezariji, Žabac je priznao Milijani da je voli. 
 - Ja tebe volim. - rekao je Žabac
- Ne daj Bože nikome. Na tvoj način voli tvoju ženu, mene nemoj. - odgovorila mu je Milijana
- Opet spominješ moju ženu. Kada sam ja spmenuo Milojka? Šta ja imam da komentarišem Milojka? - pitao je direktno Žabac
- Ja nju ne komentarišem. Meni je ona jadna za komentarisanje. - rekla je Milijana
- Nemoj tako, nije u redu. Imam dvoje dece sa njom. - odgovorio joj je Žabac.


Nakon njihovog razgovora, Žabac je direktno pitao Milijanu kako može da joj pomogne. 
- Ako si u mogućnosti, da umreš. - rekla je Milijana
- Da umrem? Pa ja sam trebao da umrem odavno. - rekao je Žabac
Ostaje da vidimo da li će Milijana poslati u zaborav Žapca ili će mu se ipak vratiti u zagrljaj.