Loading..



Nemanja Stamatović Žabac sinoć je bio spreman da napusti vilu "Parovi". Imao je veliku želju da vidi svoje dete. Međutim, publika je odlučila da on ostaje. Evo kakvu je on poruku uputio ženi:
Ja mogu odavde da izađem za pet minuta. Ne razumem kako neko može da mi pravi problem zbog deteta. Nisi mi jasna uopšte. Znaš i sama da kad izađem da ću svašta uraditi. Ja ću ovde napraviti dogovor sa ljudima, da obavim poziv sa mojim detetom. Neću da mi jaučete kao prošli put kad sam izašao! Pošaljite mi Stefana! - vikao je Žabac.
Da se prisetimo, on je sinoć napravio potpunu pometnju tokom izbacivanja. Svađao se i sa Jelenom ilić i sa Ivanom Marinkovićem u isto vreme. Blago rečeno, bio je isfrustriran situacijom na tabeli. Tražio je da ode kući kako bi bio sa svojim detetom. Želja mu se nije ispunila jer su ga glasači zadržali u vili.