Loading..



Milijana Božić je izazvala pažnju gledaoca i ukućana kada je pokazala interesovanje za Milojka i njegovo stanje. 
- Volim ga kao čoveka, ali se nikada više ne bih pomirila sa njim - rekla je Milijana i dodala: - Imam potrebu da brinem o njemu pošto je sam ovde, skuvala sam mu danas nešto.
Milijana je zaplakala i priznala da misli da joj se nameće priča sa Milojkom i odbila je da priča više o njemu.
Milijana Božić
Milijana Božić
Foto: TV Happy printscreen
Milojko je takođe progovorio o Milijani.
- Ja dajem sav moj honorar Milijani ako bude dva meseca u vezi sa Žapcem napolju - šokirao je on ukućane.
Milojko smatra da ta veza neće opstati jer Milijana nije osoba koja može da bude u emotivnoj vezi.
Milijana Božić
Milijana Božić
Foto: TV Happy printscreen
- Ja pričam realno - rekao je Milojko i dodao: - Ja ću razvod braka dati, neću više da sramotim decu.
Milijana se potresla i rekla da više ne želi da priča.