Loading..



Milijana Božić ne oseća se najbolje od kako je njen ljubavnik Nemanja Stamatović Žabac napustio luksuznu zemunsku vilu posle diskvalifikacije iz "Parova 8". Teško joj pada što nije pored nje, a u razgovoru sa cimerkama je ispričala kako od tuge zbog njegovog izbacivanja grli njegov jorgan i kako nije mogla da zaspi do sedam ujutru.
- Da sam napolju sve bi mi bilo lakše. Nešto bih kupovala, išla bih tamo, vamo. Bilo bi mi teško, ali ne kao ovde. Ovde nikako da mi prođe dan. Emisija kad dođe, to je katastrofa! Ne možeš da zamisliš koliko mi je teško. Jutros sam u sedam sati zaspala. Prevrtala sam se. Umotam jorgan i zagrlim ga, a kada okrenem leđa onda ga primaknem sebi - žalila se Milijana.
Ivania Bajić i Sanja Mirkov pažljivo su slušale šta im Milijana priča, te su pokušale da je oraspolože. Međutim, nisu imale mnogo uspeha.

BEZ BRUSA, SVE SE OC