Milojko Božić progovorio je otvoreno o svom odnosu sa ženom Milijanom i priznao da ga je maltretirala i udarala.


On je pričao o lepim momentima koje su zajedno prošli,  ali nije krio ni manje lepe detalje iz njihovog zajedničkog života.
Milijana i Milojko
Milijana i Milojko
Foto: TV Happy printscreen
- Ti si mene tukla! Maltretirala si me i psihički i fizički. Kada se zaletiš, bez vazduha sam ostajao - rekao joj je on.
- Ma kada sam ja tebe tukla? o čemu ti pričaš? - pitala ga je ona.
Milijana i Milojko
Milijana i Milojko
Foto: TV Happy printscreen

- Pa onda u Požarevcu! Nisam mogao da se odbranim od tebe, nasrnula si stolicom na mene, mogla si tako glavu da mi otvoriš, mogao je mozak da mi ispadne! Ti kada si agresivna, ti nisi normalna, imaš prekid filma, luda devojko! - odbrusio joj je Milojko.