Učesnica Parova, Ivania Bajić, nije mogla da zaustavi suze nakon večerašnje emisije! Naime, ona se u toku razgovara sa svojim cimerima prisetila jednog više nego tužnog događaja koji je kako je sama rekla obeležio njeno odrastanje!
- Imala sam mačka Cicija kog sam mnogo volela, nije se odvajao od mene, bukvalno nisam ni u školu mogla da od njega da idem. Kada sam jedan dan došla kući, on je ležao u lokvi krvi neki pas ga je izujedao i nije bilo šanse da mu pomognem! Vrištala sam tako sva krvava, niko nije mogao da me smiri! - rekla je Ivania i počela da plače! 
U celu priču se umešao i Ivan Marinković koji je bio vrlo oštar!
- Nemoj tu da patetišeš! Više mi je muka od toga, sve ti izigravaš neku žrtvu! Ajde bre sad si našla da pričaš o mački od pre deset godina možda i više i da plaćeš - rekao je on, što je iznenadilo sve Parove.