Zorici Jeremić, učesnici "Parova" je danas rođendan. Ona je bla tužna jer niko od njene porodice nije sa njom na danađnji dan.

- Izvini Zoko, nisam stigao ranije da ti čestitam - rekao je Marko Perović. 

- Mora da ti nije dala Nataša  -prokomentarisala je Milijana. 

- Nema veze. Hvala svima na čestitkama. Malo sam tužna jer niko od mojih nije sa mnom na današnji dan - rekla je Zorica. 

- Da li očekuješ nekoga? - pitala je Milijana. 

- Ne. Ne verujem da bi mi iko došao - tužno je rekla Zorica. 


Zoricin momak
Zoricin momak
Foto:Youtube printscreen/Happy TV

A onda se na vratima pojavio njen prijatelj, kome je skočila u zagrljaj a takmičari su prvo pomislili da joj je to otac:

- Pomislio sam da ti je to tata. Nemoj da se ljutiš druže, ali nam reci ko si ti Zorici? Jesi li joj momak? - pitao je Marko. 

- Da sam joj momak ne bih je pustio da dođe u Parove  -rekao je prijatelj. 

- Mi smo neka vrsta prijatelja - rekla je Zorica. 

Zorica
Zorica
Foto:Youtube printscreen/Happy TV

- Je l' to ono, neka ljubav, ali nije baš ljubav... To moje drugarice imaju. Dobar prijatelj se to zove - šalila se Milijana sa Zoricom. 

Zorica se zagonetno smeškala i nije želela da objašnjava svoj odnos. 

- Ni dečko ni prijatelj joj nisam - smeškao se prijatelj. 

- Nama ništa nije jasno - čudila se Milijana.